SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING

SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING PROGRAM

i.ACHIEVERS EMPIRE (SA0263831-U) merupakan sebuah syarikat yang menjalankan program pembangunan usahawan. Ia menekankan konsep 'SAVING' untuk melatih dan membimbing usahawan tentang CELIK SAVING.

Ia menghimpunkan 6 saluran (channel) dari pelbagai industry perniagaan yang berbeza. i.ACHIEVERS EMPIRE diwujudkan untuk membantu, membimbing dan mencipta usahawan berjaya menggunakan pendekatan kreatif menerusi latihan dari sudut pemasaran, pengiklanan, pengurusan kewangan, seminar dan latihan.

DAFTAR SEBAGAI AHLI KOMUNITI i.ACHIEVERS GROUP KAMI!

Wednesday 4 September 2013

LEADER SABRI :: BIKERS KENTAL!


LEADER SABRI, seorang anak muda berasal dari Terengganu mempunyai impian dan azam yang besar! Beliau bukan sahaja hebat bila di pentas tetapi mempunyai visi pandangan yang jauh ke hadapan. Selain dari menjana pendapatan yang luarbiasa, beliau juga dianugerahkan minda kreatif dan banyak idea.

Dari timur ke selatan dan kini beliau sibuk membina empayar di utara telah mencipta satu kehidupan yang luarbiasa. Bagi beliau, SAVING di usia muda adalah satu yang perlu dimulakan oleh semua orang. Bersama i.ACHIEVERS, beliau memperkenalkan 6T channel yang berkonsepkan LIFESTYLE SAVING dan kini mempunyai ahli yang ramai di seluruh Malaysia.

"INGAT 5 PERKARA, SEBELUM DATANG 5 PERKARA" 

WORK SMART COMMUNITY

WORK SMART COMMUNITY
Selamat Datang ke i.Achievers Empire.

Powered by:

Powered by: