SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING

SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING PROGRAM

i.ACHIEVERS EMPIRE (SA0263831-U) merupakan sebuah syarikat yang menjalankan program pembangunan usahawan. Ia menekankan konsep 'SAVING' untuk melatih dan membimbing usahawan tentang CELIK SAVING.

Ia menghimpunkan 6 saluran (channel) dari pelbagai industry perniagaan yang berbeza. i.ACHIEVERS EMPIRE diwujudkan untuk membantu, membimbing dan mencipta usahawan berjaya menggunakan pendekatan kreatif menerusi latihan dari sudut pemasaran, pengiklanan, pengurusan kewangan, seminar dan latihan.

DAFTAR SEBAGAI AHLI KOMUNITI i.ACHIEVERS GROUP KAMI!

Wednesday 4 September 2013

29/8/2013 :: PREVIEW SHAH ALAM FULLHOUSE!!!


SPEAKER MUSANIF, selaku Speaker ke-2, telah menerangkan bagaimana Prog TCP ini dilaksanakan. Ia merupakan prog bisnes secara on-line trading yang terbaru di era ini. Para pelanggan semakin teruja bila melihat bagaimana seorang anak muda telah berjaya mencipta satu kehidupan yang luarbiasa. Pada malam itu, beliau tidak teragak2 untuk menunjukkan potensi Pog TCP ini mempunyai peluang yang sangat besar kepada yang menyertai di peringkat awal!


SIFU MENTOR AMRI, sekali lagi diberi penghormatan bila dijemput menjadi speaker 1 untuk menerangkan objektif penubuhan i.ACHIEVERS dalam usaha yang bersungguh2 untuk menaikkan taraf pemikiran dan ekonomi institusi kekeluargaan. Lifestyle Saving, bukan sekadar membuka minda supaya menjadi usahawan tetapi ia lebih kepada mendedahkan pentingnya SAVING!


Buat pertama kali, HAFIZAH, seorang yang agak pendiam dan pemalu turut dijemput untuk membuat SHARING bagaimana beliau yang berperibadi begitu juga boleh berjaya seperti yang lain. Tanpa teragak2, beliau berkata, kemudahan aplikasi internet seperti Facebook, tweeter, whatsapps, wechat dan tagged banyak membantu beliau mempromosikan Prog TCP ini.


AHMAD YUNUS, seorang anak muda yang agresif, dijemput untuk membuat SHARING juga bagaimana dalam masa singkat, beliau telah berjaya mengubah kehidupannya dari bersandarkan gaji sebulan sekali kepada gaji setiap hari. Bagi beliau, RAJIN merupakan asas utama untuk berjaya. Jika kita seorang yang rajin untuk membantu menaikkan syarikat kita apa salahnya jika kerajinan itu kita buat untuk menaikkan diri dan keluarga kita.

"JIKA IMPIAN ITU UNTUK DICAPAI, CAPAILAH DARI SEKARANG"

WORK SMART COMMUNITY

WORK SMART COMMUNITY
Selamat Datang ke i.Achievers Empire.

Powered by:

Powered by: