SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING

SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING PROGRAM

i.ACHIEVERS EMPIRE (SA0263831-U) merupakan sebuah syarikat yang menjalankan program pembangunan usahawan. Ia menekankan konsep 'SAVING' untuk melatih dan membimbing usahawan tentang CELIK SAVING.

Ia menghimpunkan 6 saluran (channel) dari pelbagai industry perniagaan yang berbeza. i.ACHIEVERS EMPIRE diwujudkan untuk membantu, membimbing dan mencipta usahawan berjaya menggunakan pendekatan kreatif menerusi latihan dari sudut pemasaran, pengiklanan, pengurusan kewangan, seminar dan latihan.

DAFTAR SEBAGAI AHLI KOMUNITI i.ACHIEVERS GROUP KAMI!

Thursday 19 September 2013

i.ACHIEVERS SEMAKIN RAMAI MELAHIRKAN "LEADER-LEADER HEBAT!"


LEADER SAIRIN, seorang yang rajin dan suka membantu sesiapa sahaja yang serius untuk belajar dan berubah. Beliau yang pada mulanya hanya biasa2 sahaja tetapi kini, beliau telah banyak mencipta rekod kejayaan peribadi sehingga berjaya 'BERCUTI KE INDONESIA" bersama mentor2 i.ACHIEVERS.


SPEAKER IKA, dah tak perlu diceritakan lagi. Beliau seorang yang baik hati dan suka membantu rakan2nya sehingga kadangkala beliau sendiri yang kadangkala terpaksa berkorban. Biarpun begitu, Allah itu Maha Mengetahui. Kini beliau terus diberikan laluan yang lebih mudah.


LEADER AHMAD, seorang BINTANG BARU yang muncul di kalangan usahawan2 baru i.ACHIEVERS. Biarpon beliau sangat baru namun beliau telah menunjukkan satu potensi yang luarbiasa bila beliau bukan sahaja hebat membuat closing malah turut hebat apabila berada di pentas untuk berkongsi pengalamannya.


SIFU MENTOR AMRI bersama LEADER SAIRIN & LEADER AHMAD!


Bersantai dan berehat2 di Pasar karat, Johor Bahru baru-baru ini!

JIKA BUKAN KITA YANG KELUARKAN POTENSI KITA, SIAPAKAH YANG KITA HARAPKAN ?

WORK SMART COMMUNITY

WORK SMART COMMUNITY
Selamat Datang ke i.Achievers Empire.

Powered by:

Powered by: