SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING

SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING PROGRAM

i.ACHIEVERS EMPIRE (SA0263831-U) merupakan sebuah syarikat yang menjalankan program pembangunan usahawan. Ia menekankan konsep 'SAVING' untuk melatih dan membimbing usahawan tentang CELIK SAVING.

Ia menghimpunkan 6 saluran (channel) dari pelbagai industry perniagaan yang berbeza. i.ACHIEVERS EMPIRE diwujudkan untuk membantu, membimbing dan mencipta usahawan berjaya menggunakan pendekatan kreatif menerusi latihan dari sudut pemasaran, pengiklanan, pengurusan kewangan, seminar dan latihan.

DAFTAR SEBAGAI AHLI KOMUNITI i.ACHIEVERS GROUP KAMI!

Tuesday 24 September 2013

LIFESTYLE SAVING i.ACHIEVERS SEMAKIN MENDAPAT SAMBUTAN DI MANA-MANA!!!



'TEAMWORK' ~ itulah yang diamalkan sesama rakan i.ACHIEVERS. Mereka saling bekerjasama dan membantu untuk sama2 berjaya. Kelihatan LEADER SAIRIN bersama KHAIRULLAH & LEADER ITA bersama salah seorang kenalan yang mengisi borang menyertai Prog Token Charity.


Prog TCP/WRCP kini turut mendapat perhatian bangsa lain. Konsep Charity yang menjadi asas utama juga menarik minat kepada sesiapa yang suka membuat kebajikan.


LEADER AHMAD, berkongsi SAVING yang diperolehinya dalam sehari. Kini beliau meluaskan empayar bisnesnya sehingga ke utara dan selatan.


LEADER IKA yang sebelum ini terlalu sibuk dengan jadual hariannya turut meluangkan masa membantu rakan2 i.ACHIEVERS. Berkat keikhlasan dalam membantu orang lain, beliau juga pandai mengambil peluang untuk berkongsi dengan sesiapa sahaja.


LEADER NADZRIL, bagi beliau kesibukan tugas hariannya tidak langsung menganggu beliau membuat Prog TCP bersama i.ACHIEVERS. Bagi beliau, inilah masa beliau harus membuat SAVING untuk persediaan masa depannya.

"LIFESTYLE SAVING MENGAJAK ANDA MEMBUAT SIMPANAN DARI SEKARANG"

WORK SMART COMMUNITY

WORK SMART COMMUNITY
Selamat Datang ke i.Achievers Empire.

Powered by:

Powered by: