SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING

SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING PROGRAM

i.ACHIEVERS EMPIRE (SA0263831-U) merupakan sebuah syarikat yang menjalankan program pembangunan usahawan. Ia menekankan konsep 'SAVING' untuk melatih dan membimbing usahawan tentang CELIK SAVING.

Ia menghimpunkan 6 saluran (channel) dari pelbagai industry perniagaan yang berbeza. i.ACHIEVERS EMPIRE diwujudkan untuk membantu, membimbing dan mencipta usahawan berjaya menggunakan pendekatan kreatif menerusi latihan dari sudut pemasaran, pengiklanan, pengurusan kewangan, seminar dan latihan.

DAFTAR SEBAGAI AHLI KOMUNITI i.ACHIEVERS GROUP KAMI!

Thursday 19 September 2013

15.09.2013 :: ROADTOUR JOHOR BAHRU BERJAYA MENCIPTA SATU TURNING-POINT!!!


LEADER MUSANIF memulakan presentation Prog Lifestyle Saving dengan membuka minda mengapa SAVING suatu subjek yang sangat penting tetapi diletakkan sebagai sesuatu yang dipandang ringan. Hanya kerana kita tidak mementingkan SAVING banyak perkara yang tidak dapat kita lakukan seperti hutang, bercuti, duit belanja untuk ibu dan ayah, membeli barangan impian dsbnya.


MENTOR RIZAL sekali lagi membuat persembahan yang dinamik bila beliau banyak berkongsi kehidupannya dahulu sebelum mempraktikkan teknik SAVING yang kreatif. Kini dengan hadirnya Prog TCP/WRCP, beliau berhasrat untuk berkongsi bahawa SAVING bukan lagi hanya boleh dlakukan sebulan sekali atau seminggu sekali tetapi boleh dibuat setiap kali menerima bonus REAL-TIME!


SIFU MENTOR AMRI juga diberi penghormatan untuk membuat SHARING RINGKAS. Dengan kesempatan yang diberikan, beliau turut berkongsi pengalaman beliau sebelum beliau memiliki kehidupannya sekarang. Kadangkala bila kehidupan kita sudah terlalu susah, kita berasa sangat lemah untuk bangkit tetapi dengan mewujudkan persekitaran yang positif dan sentiasa duduk belajar dari orang2 hebat, beliau dapat melakukan perubahan demi perubahan.

"Jika anda dibalut masalah, LaWan! Jangan LaYan!"

WORK SMART COMMUNITY

WORK SMART COMMUNITY
Selamat Datang ke i.Achievers Empire.

Powered by:

Powered by: