SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING

SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING PROGRAM

i.ACHIEVERS EMPIRE (SA0263831-U) merupakan sebuah syarikat yang menjalankan program pembangunan usahawan. Ia menekankan konsep 'SAVING' untuk melatih dan membimbing usahawan tentang CELIK SAVING.

Ia menghimpunkan 6 saluran (channel) dari pelbagai industry perniagaan yang berbeza. i.ACHIEVERS EMPIRE diwujudkan untuk membantu, membimbing dan mencipta usahawan berjaya menggunakan pendekatan kreatif menerusi latihan dari sudut pemasaran, pengiklanan, pengurusan kewangan, seminar dan latihan.

DAFTAR SEBAGAI AHLI KOMUNITI i.ACHIEVERS GROUP KAMI!

Wednesday 18 September 2013

14.09.2013 :: PREVIEW GERIK YANG MENGEJUTKAN!!!


i.ACHIEVERS GERIK diketuai oleh LEADER SABRI telah membuat 'kejutan' apabila mereka menghadiahkan 10kg Beras secara 'PERCUMA' kepada 9 orang IBU TUNGGAL. Sumbangan ikhlas itu bukan sahaja sebagai tanda bantuan untuk meringankan beban ibu2 tunggal itu sahaja tetapi juga tanda KESYUKURAN mereka kepada Allah yang sentiasa memberikan rezeki yang tidak putus2 sejak mereka menjalankan Prog TCP bersama i.ACHIEVERS.


Ibu2 tunggal bersama beberapa pelanggan lain begitu khusyuk mendengar penerangan preview yang disampaikan oleh LEADER SABRI & LEADER LUKMAN bersama group i.ACHIEVERS Gerik, Perak. Peluang untuk membuat SAVING merupakan asas utama untuk sama2 mengingatkan tentang pentingnya SAVING sebagai langkah bijak dalam mengatur kehidupan yang penuh cabaran masa kini.

"SETIAP PERTEMUAN PASTI ADA SEBAB & MANFAATNYA"

WORK SMART COMMUNITY

WORK SMART COMMUNITY
Selamat Datang ke i.Achievers Empire.

Powered by:

Powered by: