SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING

SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING PROGRAM

i.ACHIEVERS EMPIRE (SA0263831-U) merupakan sebuah syarikat yang menjalankan program pembangunan usahawan. Ia menekankan konsep 'SAVING' untuk melatih dan membimbing usahawan tentang CELIK SAVING.

Ia menghimpunkan 6 saluran (channel) dari pelbagai industry perniagaan yang berbeza. i.ACHIEVERS EMPIRE diwujudkan untuk membantu, membimbing dan mencipta usahawan berjaya menggunakan pendekatan kreatif menerusi latihan dari sudut pemasaran, pengiklanan, pengurusan kewangan, seminar dan latihan.

DAFTAR SEBAGAI AHLI KOMUNITI i.ACHIEVERS GROUP KAMI!

Thursday 19 September 2013

i.ACHIEVERS UTARA SEMAKIN MENYEGAT!!!


IRFAN, seorang anak muda yang semakin agresif meluaskan empayar perniagaannya di utara. Dulu anak muda ni seorang yang pendiam dan malu tetapi kini beliau semakin berani mengeluarkan POTENSI yang tersimpan di dalam dirinya. TAHNIAH! IRFAN!


USTAZ AGUS, bukan sahaja hebat bila berada dipentas tetapi kini beliau semakin hebat membantu dan membina rakan2 bisnesnya untuk sama2 memperjuangkan JIHAD EKONOMI agar sama2 dapat meningkatkan jati diri dan lebih bersungguh membaiki kehidupan masing2. TAHNIAH USTAZ AGUS!


USTAZ LEMAN, begitu serius mengembangkan Prog TCP/WRCP. Bagi beliau, peluang yang sampai kepadanya umpama satu anugerah buatnya. Beliau tidak mahu sia-siakan peluang ini. Kini beliau merebut setiap peluang dan ruang yang ada untuk belajar dan buat untuk sama2 berjaya di dalam i.ACHIEVERS! TAHNIAH! USTAZ LEMAN!

TAHNIAH! i.ACHIEVERS UTARA!

WORK SMART COMMUNITY

WORK SMART COMMUNITY
Selamat Datang ke i.Achievers Empire.

Powered by:

Powered by: