SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING

SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING PROGRAM

i.ACHIEVERS EMPIRE (SA0263831-U) merupakan sebuah syarikat yang menjalankan program pembangunan usahawan. Ia menekankan konsep 'SAVING' untuk melatih dan membimbing usahawan tentang CELIK SAVING.

Ia menghimpunkan 6 saluran (channel) dari pelbagai industry perniagaan yang berbeza. i.ACHIEVERS EMPIRE diwujudkan untuk membantu, membimbing dan mencipta usahawan berjaya menggunakan pendekatan kreatif menerusi latihan dari sudut pemasaran, pengiklanan, pengurusan kewangan, seminar dan latihan.

DAFTAR SEBAGAI AHLI KOMUNITI i.ACHIEVERS GROUP KAMI!

Wednesday 18 September 2013

13.09.2013 :: WOW! ROADTOUR DUNGUN MELETOP!!!!


LEADER MUSANIF selaku emcee telah memulakan ucapan dengan membuat sharing bagaimana Prog Lifestyle Saving yang telah beliau turuti ini telah berjaya membawa perubahan besar dalam kehidupannya. Bagi beliau pada usia muda inilah masa terbaik untuk mencipta rekod2 kejayaan kerana peluang sebegini telah sampai kepada beliau pada usia muda.


LEADER SABRI menjelaskan bahawa trend mendapatkan pendapatan ada dimana2. Namun apakah yang menjadi pilihannya di i.ACHIEVERS? Di i.ACHIEVERS, beliau bukan sahaja menikmati 6 channel pendapatan tetapi yang lebih menarik adalah mendapat bimbingan dari mentor2 terutama tentang soal SAVING!


MENTOR RIZAL, dengan santai berkongsi bagaimana Prog TCP merupakan peluang hebat untuk dikongsikan bersama2. Selain dari konsep biz terkini, TCP juga memperkenalkan bonus REAL-TIME yang tidak ada dimana2? Bagi beliau, mengapa masih ada yang SETIA menunggu selama sebulan? Seminggu? mahupun sehari?,,,jika usaha yang kita buat boleh dinikmati SERTA-MERTA!


'SHARING BY HEART' oleh SIFU MENTOR AMRI apabila sharingnya yang bersahaja telah berjaya membuat ramai yang hadir tersentuh. Bagi beliau, berapa lama lagi kita mampu bertahan dengan keadaan tenat hidup kita sedangkan kita tahu kita sudah nampak jalan keluar. Kini...ketepikan RASA TAKUT GAGAL kerana kita sebenarnya sudahpun berada di dalam ZON GAGAL.


Ramai yang terus membuat KEPUTUSAN untuk bertindak kerana peluang begini tidak datang selalu. Jika peluang TERAWAL ini tidak direbut, pasti orang lain akan mengambil peluang ini.


LEADER SABRI menjalankan tanggungjawab dengan memberikan penjelasan yang lebih detail bagi memahamkan beberapa persoalan yang diajukan.


MENTOR RIZAL turut memberikan penerangan perbezaan Prog TCP/WRCP ini bukan sahaja berkonsep bisnes semata2 tetapi yang lebih menarik ia berkait dengan membuat kebajikan.



LEADER MUSANIF juga berpeluang mendedahkan rahsianya bagaimana sejak bergelar pelajar IPT lagi beliau telah membuat SAVING yang banyak. Sharing beliau kepada 2 anak muda yang masih menuntut di IPT itu terangsang untuk merasa apa yang diceritakan oleh Leader Mus.

"JIKA KITA TIDAK BERMULA HARI INI, BILA LAGI KITA NAK BERMULA. JIKA KITA BERMULA ESOK, ADAKAH IA MENJANJIKAN KEJAYAAN?:

WORK SMART COMMUNITY

WORK SMART COMMUNITY
Selamat Datang ke i.Achievers Empire.

Powered by:

Powered by: