SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING

SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING PROGRAM

i.ACHIEVERS EMPIRE (SA0263831-U) merupakan sebuah syarikat yang menjalankan program pembangunan usahawan. Ia menekankan konsep 'SAVING' untuk melatih dan membimbing usahawan tentang CELIK SAVING.

Ia menghimpunkan 6 saluran (channel) dari pelbagai industry perniagaan yang berbeza. i.ACHIEVERS EMPIRE diwujudkan untuk membantu, membimbing dan mencipta usahawan berjaya menggunakan pendekatan kreatif menerusi latihan dari sudut pemasaran, pengiklanan, pengurusan kewangan, seminar dan latihan.

DAFTAR SEBAGAI AHLI KOMUNITI i.ACHIEVERS GROUP KAMI!

Wednesday 28 August 2013

PROG TOKEN CHARITY :: BUKAN UNTUK YANG GOYANG KAKI

Anda dapat lihat bonus jualan anda diperolehi serta-merta hasil dari jualan yang anda usahakan. Nikmati kehidupan baru yang lebih pantas, tanpa perlu menunggu hasil usaha anda, esok, seminggu atau pun sebulan. TCP memberi anda bonus REAL-TIME!

Program Token Charity (TCP/WRCP) adalah satu prog terbaru yang menggunakan aplikasi on-line trading sepenuhnya. Ia adalah program perniagaan dan beramal. 

Inshaallah, pada bulan bulan september ini, beberapa badan, yayasan atau pertubuhan anak yatim, anak miskin bakal menerima sebahagian sumbangan dari pihak pengurusan Bosque Limited Group. Ini akan menjadikan program ini selaras dengan objektif asalnya.

Untuk itu, sekiranya ada pelanggan2 yang hanya sertai prog TCP ini dengan tanpa membuat kerja, maka ianya tidak sesuai dan bukanlah matlamat kami untuk memerlukan golongan ini. Hanya inginkan keuntungan tanpa sebarang usaha. Kami menyediakan beberapa siri training/latihan termasuk personal coaching untuk sama2 menjayakan program yang mulia ini.

"ONE COUNTRY, ONE FOUNDATION"

WORK SMART COMMUNITY

WORK SMART COMMUNITY
Selamat Datang ke i.Achievers Empire.

Powered by:

Powered by: