SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING

SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING PROGRAM

i.ACHIEVERS EMPIRE (SA0263831-U) merupakan sebuah syarikat yang menjalankan program pembangunan usahawan. Ia menekankan konsep 'SAVING' untuk melatih dan membimbing usahawan tentang CELIK SAVING.

Ia menghimpunkan 6 saluran (channel) dari pelbagai industry perniagaan yang berbeza. i.ACHIEVERS EMPIRE diwujudkan untuk membantu, membimbing dan mencipta usahawan berjaya menggunakan pendekatan kreatif menerusi latihan dari sudut pemasaran, pengiklanan, pengurusan kewangan, seminar dan latihan.

DAFTAR SEBAGAI AHLI KOMUNITI i.ACHIEVERS GROUP KAMI!

Wednesday 28 August 2013

PROG TCP :: BELAJAR & BUAT....MUDAHNYA!!!

SPEAKER LUKMAN sedang memberi group coaching kepada groupnya sambil bersantai2. Trend bisnes yang mudah difahami, senang dibuat dan terus menikmati hasil serta-merta tanpa perlu menunggu SEminit, SEjam, SEhari, SEminggu ataupun SEbulan.

Kehangatan Prog TCP sudah semakin mendapat perhatian ramai orang. Leader Sabri semakin sibuk bila sering dijemput ke rumah2 untuk membuat temujanji dan memberi penjelasan mengenai Prog TCP yang hebat ini.

LEADER SABRI, dijemput lagi ke rumah dari se awal pagi sehingga ke lewat malam dari rumah ke rumah. Kini beliau terlalu sibuk dengan undangan para pelanggan yang sabar menanti kehadiran beliau untuk mengetahui dan menyertai prog TCP ini.

"TAHNIAH! LEADER SABRI & SPEAKER LUKMAN SERTA AHLI2 i.ACHIEVERS DI UTARA"

WORK SMART COMMUNITY

WORK SMART COMMUNITY
Selamat Datang ke i.Achievers Empire.

Powered by:

Powered by: