SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING

SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING PROGRAM

i.ACHIEVERS EMPIRE (SA0263831-U) merupakan sebuah syarikat yang menjalankan program pembangunan usahawan. Ia menekankan konsep 'SAVING' untuk melatih dan membimbing usahawan tentang CELIK SAVING.

Ia menghimpunkan 6 saluran (channel) dari pelbagai industry perniagaan yang berbeza. i.ACHIEVERS EMPIRE diwujudkan untuk membantu, membimbing dan mencipta usahawan berjaya menggunakan pendekatan kreatif menerusi latihan dari sudut pemasaran, pengiklanan, pengurusan kewangan, seminar dan latihan.

DAFTAR SEBAGAI AHLI KOMUNITI i.ACHIEVERS GROUP KAMI!

Wednesday 28 August 2013

AHMAD YUNUS :: TERIMA KASIH TCP, TERIMA KASIH i.ACHIEVERS!!!

AHMAD YUNUS  :: seorang anak muda yang kali pertama mendengar Prog TCP tidak pernah terfikir kehidupannya boleh berubah sehingga seperti sekarang. Biarpun pada mulanya, rakan2nya menegah beliau agar tidak menyertai Prog TCP ini, namun kesungguhannya untuk mengubah kehidupannya serta membantu keluarga membuatkan beliau mengenepikan kata2 rakan2nya.

Selepas 2 minggu buat prog TCP, beliau melihat aliran wang tunai masuk masuk ke e-wallet beliau. Semakin beliau buat, semakin banyak yang diperolehi lantas beliau bernekad untuk buat dengan lebih gigih lagi.

Selepas 1 bulan bersama i.ACHIEVERS di prog TCP, beliau mengambil keputusan untuk menamatkan kerjaya makan gajinya untuk buat perniagaan ini sepenuh masa. Sekali lagi rakan2nya menasihatinya supaya berfikir baik2 sebelum membuat keputusan.

Selepas 2 bulan, kehidupan beliau menjadi semakin ketara.Dari seorang usahawan ke seorang beliau dapat memberi bimbingan dengan baik dan kini beliau menjadi salah seorang inspirasi di dalam komuniti usahawan i.ACHIEVERS. 

Selepas memasuki 3 bulan, beliau bertekad untuk meluaskan lagi empayar perniagaannya keluar dari Selangor. Kini kehidupannya sudah jauh berubah bila menikmati bonus real-time setiap hari sedangkan rakan2nya (selaku penasihat) masih berada di takok yang sama.

Inilah kehidupan Ahmad Yunus setiap hari. Kini beliau menjadi seorang usahawan muda yang semakin serius membantu dan membimbing usahawan2 lain di dalam Prog TCP ini.

"BELIEVE & BRAVE"

WORK SMART COMMUNITY

WORK SMART COMMUNITY
Selamat Datang ke i.Achievers Empire.

Powered by:

Powered by: