SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING

SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING PROGRAM

i.ACHIEVERS EMPIRE (SA0263831-U) merupakan sebuah syarikat yang menjalankan program pembangunan usahawan. Ia menekankan konsep 'SAVING' untuk melatih dan membimbing usahawan tentang CELIK SAVING.

Ia menghimpunkan 6 saluran (channel) dari pelbagai industry perniagaan yang berbeza. i.ACHIEVERS EMPIRE diwujudkan untuk membantu, membimbing dan mencipta usahawan berjaya menggunakan pendekatan kreatif menerusi latihan dari sudut pemasaran, pengiklanan, pengurusan kewangan, seminar dan latihan.

DAFTAR SEBAGAI AHLI KOMUNITI i.ACHIEVERS GROUP KAMI!

Sunday 4 August 2013

PROGRAM REAL TIME BONUS


TOKEN CHARITY PROGRAM atau WORLD REWARD CHARITY PROGRAM (WRCP) adalah program baru yang dikendalikan oleh BOSQUE GROUP LIMITED yang memperkenalkan konsep BERNIAGA DAN BERAMAL. Menggunakan aplikasi e-trading iaitu membeli produk dan beramal.

i.ACHIEVERS EMPIRE adalah satu komuniti usahawan yang dilantik menjadi AGEN PEMASARAN yang sah untuk menjalankan program terbaru yang hebat ini. Selaku agen pemasaran, ahli2 i.ACHIEVERS EMPIRE turut mempromosikan program WRCP ini selain dari menjalankan 5 chammel perniagaan yang lain.

Kini masyarakat boleh memilih dan menilai channel mana yang menepati citarasa dan kepamapuan diri masing-masing. BERITA BAIK! Kepada yang telah menyertai Prog TCP/WRCP, satu 'TRAINING KHAS' akan di adakan untuk ahli-ahli mempelajari dan mengetahui dengan lebih mendalam dan terperinci dari segi konsep perniagaan, kelebihan dan penggunaan produk, cara-cara untuk mengendalikan sistem Bostrek dan teknik untuk mengembangkan bisnes ini dengan lebih baik.

i.ACHIEVERS EMPIRE
"WE PROVIDE 6T CHANNEL"

WORK SMART COMMUNITY

WORK SMART COMMUNITY
Selamat Datang ke i.Achievers Empire.

Powered by:

Powered by: