SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING

SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING PROGRAM

i.ACHIEVERS EMPIRE (SA0263831-U) merupakan sebuah syarikat yang menjalankan program pembangunan usahawan. Ia menekankan konsep 'SAVING' untuk melatih dan membimbing usahawan tentang CELIK SAVING.

Ia menghimpunkan 6 saluran (channel) dari pelbagai industry perniagaan yang berbeza. i.ACHIEVERS EMPIRE diwujudkan untuk membantu, membimbing dan mencipta usahawan berjaya menggunakan pendekatan kreatif menerusi latihan dari sudut pemasaran, pengiklanan, pengurusan kewangan, seminar dan latihan.

DAFTAR SEBAGAI AHLI KOMUNITI i.ACHIEVERS GROUP KAMI!

Wednesday 28 August 2013

24/8/2013 :: PREVIEW SENAWANG MENDAPAT SAMBUTAN LUARBIASA!!!

Ramai ahli2 i.ACHIEVERS yang turut hadir menjayakan preview di Senawang. Di antaranya Mentor Rizal, Speaker Ita, Speaker Ika, Ahmad Yunus, Khairullah, Speaker Mus, Safa, Nadzril dan Shahabudin.

SPEAKER MUS yang ditugaskan sebagai emcee pada malam itu telah membuka minda dan menaikkan semangat kenapa kita perlu ada MINDA USAHAWAN kerana ia sesuai dengan personaliti Rasulullah SAW yang sememangnya seorang ahli perniagaan yang berjaya!

SPEAKER SAIRIN sebagai speaker pertama menerangkan 5 CHANNEL i.ACHIEVERS dalam industri perniagaan yang berbeza. Dengan 5 channel ini, dapat membuka ruang untuk para pelanggan membuka minda mencari jenis perniagaan yang sesuai untuk mereka pilih.

SIFU MENTOR AMRI diberi penghormatan khas untuk bertemu dengan warga Senawang untuk memberikan presentation mengenai Prog TCP/WRCP. Ini satu peluang untuk warga Senawang bertemu dan beramah-mesra dengan beliau secara live. Pada malam tersebut, beliau secara bersantai berkongsi bagaimana Prog TCP ini harus disertai kerana ia bukan sahaja mudah, cepat dan mampu mengubah kehidupan tetapi ia merupakan TREND BISNES TERBARU MASA KINI!

SPEAKER ITA, turut diberi penghormatan membuat sharing power bagaimana beliau yang hanya seorang surirumah biasa boleh menceburi perniagaan dalam i.ACHIEVERS ini dan kini kehidupan keluarga beliau telah banyak berubah. Ini kerana bimbingan yang berterusan yang beliau perolehi dari mentor2 serta rakan2 i.ACHIEVERS yang membawa beliau ke tahap ini.

"YOU CREATE YOUR OWN LIFESTYLE"

WORK SMART COMMUNITY

WORK SMART COMMUNITY
Selamat Datang ke i.Achievers Empire.

Powered by:

Powered by: