SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING

SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING PROGRAM

i.ACHIEVERS EMPIRE (SA0263831-U) merupakan sebuah syarikat yang menjalankan program pembangunan usahawan. Ia menekankan konsep 'SAVING' untuk melatih dan membimbing usahawan tentang CELIK SAVING.

Ia menghimpunkan 6 saluran (channel) dari pelbagai industry perniagaan yang berbeza. i.ACHIEVERS EMPIRE diwujudkan untuk membantu, membimbing dan mencipta usahawan berjaya menggunakan pendekatan kreatif menerusi latihan dari sudut pemasaran, pengiklanan, pengurusan kewangan, seminar dan latihan.

DAFTAR SEBAGAI AHLI KOMUNITI i.ACHIEVERS GROUP KAMI!

Wednesday 28 August 2013

24/8/2013 :: PREVIEW SENAWANG MEMANG BEST!!!

Sesi penerangan perlu jelas supaya tidak menimbulkan sebarang keraguan dan kemusykilan kepada para pelanggan.

Kini para pelanggan berasa selesa dan berpuashati dengan sesi preview dan penerangan yang detail serta dapat membandingkan konsep TCP ini tidak memaksa, tidak perlu maintain ataupun tiada had jualan. Ianya memang mudah serta dapat dibuat dengan selesa.

Biarpun ramai yang belum faham mengenai Prog TCP ni, namun dengan kerjasama dari ahli2 i.ACHIEVERS ianya dapat dijalankan dengan lebih mudah dan cepat.

Ada juga beberapa pelanggan berhati-hati sebelum membuat sebarang keputusan. Sememangnya kami faham situasi ini namun jika penjelasan diberikan secara detail dan para pelanggan dapat memahami konsep on-line trading ini...semua perkara akan menjadi lebih mudah dan telus.

WORK SMART COMMUNITY

WORK SMART COMMUNITY
Selamat Datang ke i.Achievers Empire.

Powered by:

Powered by: