SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING

SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING PROGRAM

i.ACHIEVERS EMPIRE (SA0263831-U) merupakan sebuah syarikat yang menjalankan program pembangunan usahawan. Ia menekankan konsep 'SAVING' untuk melatih dan membimbing usahawan tentang CELIK SAVING.

Ia menghimpunkan 6 saluran (channel) dari pelbagai industry perniagaan yang berbeza. i.ACHIEVERS EMPIRE diwujudkan untuk membantu, membimbing dan mencipta usahawan berjaya menggunakan pendekatan kreatif menerusi latihan dari sudut pemasaran, pengiklanan, pengurusan kewangan, seminar dan latihan.

DAFTAR SEBAGAI AHLI KOMUNITI i.ACHIEVERS GROUP KAMI!

Thursday 29 August 2013

PROG TCP :: KINI SUDAH MASUK PASARAN MELAKA!!!

TAHNIAH! Buat warga Melaka yang sudah mula mendapat menerima Prog TCP/WRCP. Bermula dari beberapa rakan yang ingin mengetahui lebih lanjut dan rakan2 i.ACHIEVERS sanggup ke Melaka untuk berkongsi peluang yang hebat ini.

Alhamdulillah...Setelah mendengar dan melihat sendiri konsep biz on-line trading ni ia menjawab pelbagai persoalan. Dengan melihat sendiri bonus REAL-TIME berlaku di hadapan mata mereka, akhirnya mereka berpuashati dan bersetuju untuk menyertainya.

Kini i.ACHIEVERS mula melebarkan empayarnya ke Melaka. Bagi yang berminat di Melaka, sila hubungi wakil2 i.ACHIEVERS kami segera!

"DESIGN YOUR SUCCESS"

WORK SMART COMMUNITY

WORK SMART COMMUNITY
Selamat Datang ke i.Achievers Empire.

Powered by:

Powered by: