SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING

SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING PROGRAM

i.ACHIEVERS EMPIRE (SA0263831-U) merupakan sebuah syarikat yang menjalankan program pembangunan usahawan. Ia menekankan konsep 'SAVING' untuk melatih dan membimbing usahawan tentang CELIK SAVING.

Ia menghimpunkan 6 saluran (channel) dari pelbagai industry perniagaan yang berbeza. i.ACHIEVERS EMPIRE diwujudkan untuk membantu, membimbing dan mencipta usahawan berjaya menggunakan pendekatan kreatif menerusi latihan dari sudut pemasaran, pengiklanan, pengurusan kewangan, seminar dan latihan.

DAFTAR SEBAGAI AHLI KOMUNITI i.ACHIEVERS GROUP KAMI!

Saturday 7 September 2013

SPEAKER IKA :: DULU PART-TIME, KINI FULL-TIME!!!

ZALIKA atau SPEAKER IKA, dulu hanya seorang pekerja biasa di salah sebuah firma farmasi. Pengetahuan dan pengalamannya dalam bidang perubatan dan pemakanan sihat menjadi sumber pendapatannya dalam usaha membantu keluarganya.

Namun selepas beliau bertemu i.ACHIEVERS, kehidupannya jauh berubah. Beliau bukan sahaja mendapat bimbingan dalam usaha menambah pendapatan tetapi turut dilatih teknik untuk membuat SAVING serta menggandakan SAVING yang lebih besar, 

Dari seorang individu yang pemalu dan pendiam, kini beliau transform menjadi seorang wanita yang gigih dan lebih yakin dalam membantu membimbing ramai orang yang ingin berubah. Hari ini, beliau bukan sahaja salah seorang SPEAKER yang hebat tetapi menjadi seorang LEADER KAUM HAWA yang dihormati dan disegani.


Speaker Ika sedang menjamu selera bersama rakan2 i.ACHIEVERSnya.

"FOR THING TO CHANGE, WE MUST CHANGE FIRST"




WORK SMART COMMUNITY

WORK SMART COMMUNITY
Selamat Datang ke i.Achievers Empire.

Powered by:

Powered by: