SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING

SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING PROGRAM

i.ACHIEVERS EMPIRE (SA0263831-U) merupakan sebuah syarikat yang menjalankan program pembangunan usahawan. Ia menekankan konsep 'SAVING' untuk melatih dan membimbing usahawan tentang CELIK SAVING.

Ia menghimpunkan 6 saluran (channel) dari pelbagai industry perniagaan yang berbeza. i.ACHIEVERS EMPIRE diwujudkan untuk membantu, membimbing dan mencipta usahawan berjaya menggunakan pendekatan kreatif menerusi latihan dari sudut pemasaran, pengiklanan, pengurusan kewangan, seminar dan latihan.

DAFTAR SEBAGAI AHLI KOMUNITI i.ACHIEVERS GROUP KAMI!

Saturday 7 September 2013

PREVIEW i.ACHIEVERS YANG SEMAKIN MENDAPAT SAMBUTAN!


LEADER HELMI, menyampaikan presentation dengan santai dan tenang. Gayanya yang tenang dan bersahaja turut menjadikan pelanggan yang hadir terhibur dan menarik!



SPEAKER IKA, kini diberi penghormatan untuk menjadi speaker sesi ke-2 bagi menerangkan Prog TCP/WRCP kepada pelanggan2 yang hadir di Banting baru2 ini. Gayanya yang sentiasa energetik mampu memukau mereka di dewan tersebut.


AHMAD YUNUS, sekali lagi dijemput untuk membuat sharing memandangkan track-record beliau yang semakin hebat dan menyerlah. Tanpa kedekut, beliau berkongsi teknik bagaimana beliau dapat mencipta SAVING harian yang semakin memberangsangkan!



Malam itu, para pelanggan sangat bertuah kerana LEADER NADZRIL turut dijemput untuk berkongsi pengalamannya. Tanpa ragu2, beliau berkongsi teknik bagaiaman waktu kerja dan ketika out-station, income beliau terus masuk ke e-walletnya. 



Memang bertuah pada malam itu, bila MENTOR RIZAL turut dijemput untuk berkongsi pengalamannya dengan para pelanggan yang hadir di preview banting. Pada malam itu, beliau bercerita bagaimana beliau yang sebelum ini seorang pendidik tetapi kini menceburi perniagaan yang berkonsep 6T!

"NAK BERJAYA, IKUT KATA ORANG BERJAYA"

WORK SMART COMMUNITY

WORK SMART COMMUNITY
Selamat Datang ke i.Achievers Empire.

Powered by:

Powered by: