SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING

SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING PROGRAM

i.ACHIEVERS EMPIRE (SA0263831-U) merupakan sebuah syarikat yang menjalankan program pembangunan usahawan. Ia menekankan konsep 'SAVING' untuk melatih dan membimbing usahawan tentang CELIK SAVING.

Ia menghimpunkan 6 saluran (channel) dari pelbagai industry perniagaan yang berbeza. i.ACHIEVERS EMPIRE diwujudkan untuk membantu, membimbing dan mencipta usahawan berjaya menggunakan pendekatan kreatif menerusi latihan dari sudut pemasaran, pengiklanan, pengurusan kewangan, seminar dan latihan.

DAFTAR SEBAGAI AHLI KOMUNITI i.ACHIEVERS GROUP KAMI!

Thursday 19 September 2013

LEADER ITA :: JIKA SAYA BOLEH, ANDA JUGA BOLEH!



LEADER ITA @ NORITA, yang sebelum ni hanya seorang surirumah sepenuh masa terpaksa mencari alternatif keluar rumah untuk mencari peluang dengan hasrat untuk membantu suaminya dari sudut pendapatan memandangkan 3 orang anaknya yang sedang membesar.

Sebaik sahaja beliau bertemu dengan i.ACHIEVERS 2 tahun lalu, beliau mula menyedari bahawa beliau juga mempunyai POTENSI yang besar boleh berjaya seperti orang lain. Dengan bimbingan mentor2 & rakan2 i.ACHIEVERS, beliau berjaya bukan sahaja dari segi kewangan & saving malah dapat membantu ramai orang untuk mengubah kehidupan masing2.

Kini Leader Ita, semakin gigih berusaha kerana membantu diri sendiri, keluarga dan empayarnya yang semakin membesar di seluruh Malaysia.

TAHNIAH LEADER ITA!

WORK SMART COMMUNITY

WORK SMART COMMUNITY
Selamat Datang ke i.Achievers Empire.

Powered by:

Powered by: