SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING

SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING PROGRAM

i.ACHIEVERS EMPIRE (SA0263831-U) merupakan sebuah syarikat yang menjalankan program pembangunan usahawan. Ia menekankan konsep 'SAVING' untuk melatih dan membimbing usahawan tentang CELIK SAVING.

Ia menghimpunkan 6 saluran (channel) dari pelbagai industry perniagaan yang berbeza. i.ACHIEVERS EMPIRE diwujudkan untuk membantu, membimbing dan mencipta usahawan berjaya menggunakan pendekatan kreatif menerusi latihan dari sudut pemasaran, pengiklanan, pengurusan kewangan, seminar dan latihan.

DAFTAR SEBAGAI AHLI KOMUNITI i.ACHIEVERS GROUP KAMI!

Wednesday 4 September 2013

i.ACHIEVERS :: PROG TCP YANG MEMBUKA MINDA MASYARAKAT!


LEADER ITA, sedang memberi penerangan kepada seorang pelanggan. Ketekunan dan kegigihan ibu kepada 3 orang anak ini begitu konsisten dalam memberi perkongsian bagaimana kehidupan beliau jauh berubah menerusi i.ACHIEVERS ini.

Tanpa penerangan dan pemahaman yang jelas, ahli2 i.ACHIEVERS tidak berminat kepada pelanggan yang hanya mahukan duit tetapi nak goyang kaki. Prog TCP bukannya prog pelaburan tetapi ia adalah satu prog yang mampu menjadikan seorang individu berdiri sebagai seorang usahawan siber yang bersedia membimbing orang lain untuk berjaya bersama2.

"DESIGN YOUR SUCCESS" 

WORK SMART COMMUNITY

WORK SMART COMMUNITY
Selamat Datang ke i.Achievers Empire.

Powered by:

Powered by: