SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING

SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING PROGRAM

i.ACHIEVERS EMPIRE (SA0263831-U) merupakan sebuah syarikat yang menjalankan program pembangunan usahawan. Ia menekankan konsep 'SAVING' untuk melatih dan membimbing usahawan tentang CELIK SAVING.

Ia menghimpunkan 6 saluran (channel) dari pelbagai industry perniagaan yang berbeza. i.ACHIEVERS EMPIRE diwujudkan untuk membantu, membimbing dan mencipta usahawan berjaya menggunakan pendekatan kreatif menerusi latihan dari sudut pemasaran, pengiklanan, pengurusan kewangan, seminar dan latihan.

DAFTAR SEBAGAI AHLI KOMUNITI i.ACHIEVERS GROUP KAMI!

Sunday 4 August 2013

PREVIEW TCP BALING :: SAMBUTAN DILUAR JANGKAAN!

LUKMAN, Bintang baru i.ACHIEVERS yang sedang meningkat naik diberi penghormatan sebagai emcee di Preview TCP baru-baru ini. Beliau bukan sahaja hebat berkata-kata tetapi telah menunjukkan potensi pendapatan yang membanggakan.

LEADER SABRI memulakan persembahan dengan mengeluarkan auranya yang mampu memukau para peserta yang hadir. Beliau juga dengan penuh kesungguhan berkongsi bagaimana beliau bermula sehingga berada di tahap ini menerusi bimbingan yang diperolehi dari i.ACHIEVERS EMPIRE!

MENTOR RIZAL dijemput khas dari Kuala Lumpur untuk menjayakan Preview di Baling, Kedah. Penerangan dan persembahan yang santai oleh beliau telah mendapat sokongan dan kepuasan kepada para peserta tentang Prog TCP ini.

ZULKIFLI, seorang ahli perniagaan yang turut menyertai i.ACHIEVERS sanggup berkongsi pengalaman peribadinya. Beliau dengan ikhlas berkongsi bagaimana ilmu dan teknik yang dipelajari di dalam i.ACHIEVERS sangat berbeza dan sangat berbaloi.

PN.MURNI, salah seorang kakitangan kerajaan yang telah menyertai Prog TCP diberi penghormatan untuk membuat testimoni mengenai pengalaman dan sokongan yang diperolehi dari i.ACHIEVERS yang serius membantu rakan2 yang telah menyertai Prog TCP di Baling, Kedah.

i.ACHIEVERS EMPIRE
"TEAMWORK...THE SECRET OF SUCCESS"

WORK SMART COMMUNITY

WORK SMART COMMUNITY
Selamat Datang ke i.Achievers Empire.

Powered by:

Powered by: