SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING

SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING PROGRAM

i.ACHIEVERS EMPIRE (SA0263831-U) merupakan sebuah syarikat yang menjalankan program pembangunan usahawan. Ia menekankan konsep 'SAVING' untuk melatih dan membimbing usahawan tentang CELIK SAVING.

Ia menghimpunkan 6 saluran (channel) dari pelbagai industry perniagaan yang berbeza. i.ACHIEVERS EMPIRE diwujudkan untuk membantu, membimbing dan mencipta usahawan berjaya menggunakan pendekatan kreatif menerusi latihan dari sudut pemasaran, pengiklanan, pengurusan kewangan, seminar dan latihan.

DAFTAR SEBAGAI AHLI KOMUNITI i.ACHIEVERS GROUP KAMI!

Wednesday 28 August 2013

25/8/2013 :: PREVIEW ALOR STAR SEMAKIN HEBAT!!!

SPEAKER LUKMAN, memberi penerangan tentang konsep LIFESTYLE SAVING yang berkongsi kenapa SAVING perlu dibuat seawal mungkin bagi mengawal pengurusan kewangan yang baik jika menghadapi saat-saat wang diperlukan atas sebab beberapa perkara yang amat memerlukan.

LEADER SABRI, meluaskan empayar perniagaannya sehingga ke Alor Star dengan berkongsi bagaimana Prog TCP/WRCP ini banyak mengubah kehidupannya. Kini Beliau bersedia berkongsi dengan sesiapa sahaja teknik untuk menjalankan prog ini agar kehidupan menjadi lebih baik dan terkawal terutama dalam usaha menambah pendapatan sampingan.

LEADER SABRI turut memberikan penghargaan kepada salah seorang ahli i.ACHIEVERS bagaimana bonus REAL-TIME memang betul2 unik dan menarik!

Selepas mendengar penerangan, para pelanggan selepas membuat penilaian, membuat keputusan menyertai Prog TCP sambil dibantu oleh Speaker Lukman.

PN.MURNI, turut membantu memberi penjelasan bagaimana beliau sendiri yang pada peringkat awal sudah melihat ia satu peluang yang menarik. Tanpa ragu2 dan bimbingan leader2 Kedah, beliau menjalankan prog ini sehingga kini beliau memperolehi pendapatan tambahan yang lebih mudah, senang dan ia patut dirasai oleh orang lain jika serius nak berubah dan berjaya!

"PELUANG TIDAK DATANG SELALU"

WORK SMART COMMUNITY

WORK SMART COMMUNITY
Selamat Datang ke i.Achievers Empire.

Powered by:

Powered by: