SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING

SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING PROGRAM

i.ACHIEVERS EMPIRE (SA0263831-U) merupakan sebuah syarikat yang menjalankan program pembangunan usahawan. Ia menekankan konsep 'SAVING' untuk melatih dan membimbing usahawan tentang CELIK SAVING.

Ia menghimpunkan 6 saluran (channel) dari pelbagai industry perniagaan yang berbeza. i.ACHIEVERS EMPIRE diwujudkan untuk membantu, membimbing dan mencipta usahawan berjaya menggunakan pendekatan kreatif menerusi latihan dari sudut pemasaran, pengiklanan, pengurusan kewangan, seminar dan latihan.

DAFTAR SEBAGAI AHLI KOMUNITI i.ACHIEVERS GROUP KAMI!

Wednesday 28 August 2013

22/8/2013 :: PREVIEW BANTING TERBAEK!!!!

MENTOR RIZAL memberikan penerangan yang hebat untuk menyedarkan betapa pentingnya Prog TCP ini untuk diambil peluang di peringkat awal ini.

SPEAKER IKA sebagai speaker pertama membuka minda bagaimana hari ini kita perlukan MSI (Multiple source of income) memandangkan tanggungan liability yang semakin meningkat. Lifestyle Saving Program dapat membantu orang ramai dengan channel yang disediakan menerusi rundingan yang baik dan terperinci.

KHAIRULLAH, salah seorang kakitangan yang terlibat dalam jurusan perkapalan membuat sharing bagaimana kehidupan beliau banyak berubah sejak beliau mengikuti prog Lifestyle Saving di i.ACHIEVERS ini.

SPEAKER MUSANIF, turut dijemput untuk membuat sharing bagaimana pada usia yang sangat muda beliau boleh menguruskan kewangan dan pendapatan lumayan menerusi Prog Lifestyle Saving ini. Beliau bukan sahaja menjana pendapatan yang hebat di dalam Prog Token Charity tetapi turut menjadi salah seorang investor dalam projek perlombongan.

"SHARING IS CARING"

WORK SMART COMMUNITY

WORK SMART COMMUNITY
Selamat Datang ke i.Achievers Empire.

Powered by:

Powered by: