SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING

SELAMAT DATANG KE LIFESTYLE SAVING PROGRAM

i.ACHIEVERS EMPIRE (SA0263831-U) merupakan sebuah syarikat yang menjalankan program pembangunan usahawan. Ia menekankan konsep 'SAVING' untuk melatih dan membimbing usahawan tentang CELIK SAVING.

Ia menghimpunkan 6 saluran (channel) dari pelbagai industry perniagaan yang berbeza. i.ACHIEVERS EMPIRE diwujudkan untuk membantu, membimbing dan mencipta usahawan berjaya menggunakan pendekatan kreatif menerusi latihan dari sudut pemasaran, pengiklanan, pengurusan kewangan, seminar dan latihan.

DAFTAR SEBAGAI AHLI KOMUNITI i.ACHIEVERS GROUP KAMI!

Monday 29 July 2013

KEISTIMEWAAN AHLI i.ACHIEVERS EMPIRE :: PC, ST, COACHING, TRAINING


Ahli2 sentiasa diberi keutamaan dalam memastikan perubahan dan kemajuan peribadi dapat ditingkatkan. Di antara sesi yang disediakan oleh para mentor2 adalah seperti PC (Personal Coaching), ST (Secret Talk), Coaching dan Training.


Personal drive & development yang diamalkan dalam i.ACHIEVERS telah terbukti melahirkan ramai usahawan berjaya dengan cemerlang.


Mengekalkan MOMENTUM dan mencipta PERSEKTARAN yang positif amat ditekankan dalam i.ACHIEVERS kerana 85% cara berfikir dan kehidupan kita dikuasai oleh persekitaran kita.

JOM JOIN i.ACHIEVERS EMPIRE SEKARANG!

WORK SMART COMMUNITY

WORK SMART COMMUNITY
Selamat Datang ke i.Achievers Empire.

Powered by:

Powered by: